ח"כ מלכיאלי: "דרעי אורג מהבוקר בין ביבי לטיבי שהחוק הרבנות ייפול"

אסתי פלד No Comments on ח"כ מלכיאלי: "דרעי אורג מהבוקר בין ביבי לטיבי שהחוק הרבנות ייפול"

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי בירך ב"מהדורה המרכזית" עם אבי מימרן את הפלת חוק הרבנות הראשית וחשף את המהלכים שקדמו לצעד | "הם רואים שהקואליציה שברירית וכך היא מתפרקת לאט לאט. כן יאבדו כל אויבך ה"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מש"ס בראיון ב"מהדורה המרכזית" התייחס לחוק הרבנות הראשית שנפל דקות קודם לכן בעקבות טעות של ניר אורבך במליאת הכנסת: "על זה אני אומר כן יאבדו כל אויבך ה'. ברוך ה' החוק שעשה הכל כדי להחריב את היהדות נפל בביזיון גדול. משעות הבוקר, אריה דרעי אורג בין ביבי לטיבי כדי שהחוק הזה יפול. ברוך ה' התבשרנו שהחוק נפל".

אנחנו מראים עד כמה הקואליציה מגובשת, מביאים את הרשימה המשותפת טלפונים פרטניים אחד אחד. בסוף הוא נפל בביזיון גדול. הם יכולים להעלות את זה שוב אבל הם רואים שהקואליציה שברירית וכך היא מתפרקת לאט לאט. מאוד מצער לומר, הם מנסים ליצר רבנים ראשיים לישראל שמתאימים לרוח שלהם, אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה כשאתה רואה אנשים כמו יוליה מלינובסקי וגלעד קריב מוחאים כפיים לכזה חוק אתה מבין מי המקהלה שרואה בזה חוק טוב".

"אני מצטרף לכל אדם שאכפת לו מהדת של מדינת ישראל, גם מהקואליציה שיקום ויתנגד. יש דברים שהם מעבר לקואליציה ואופוזיציה הם פוגעים ביסודות הדת. המחיר יהיה שאנחנו נגיש בג"צ שערבים כן ויהודים לא.  איך ערבים כמו ואליד טהה קובעים את מכסות הגיוס של בני הישיבות. חוק הגיור, מועצת השורא קובעת אם הוא יעבור" אמר מלכיאלי.



0 תגובות